Les empreses que estan a l’avantguarda de la transformació digital reconeixen la importància de capacitar tota la seva gent amb la tecnologia i les eines adequades. Per això, en indústries com el comerç minorista, l’hostaleria i la fabricació, s’està produint un moviment per capacitar digitalment a la força de treball de primera línia -més de 2.000 milions de persones a tot el món que treballen en funcions orientades a el servei oa les tasques.

Amb Mhttps://www.olivia.es/ca/office-365-suite-al-nuvol-de-microsoft/icrosoft 365, el núvol de productivitat de l’món, està en una posició única per ajudar les empreses de totes les mides i en tots els sectors a proporcionar als seus empleats les eines i l’experiència que necessiten per realitzar el seu millor treball, sense sacrificar la seguretat de la seva organització o les dades dels seus clients. Donar als treballadors de primera línia les eines que necessiten requereix que les empreses abordin l’experiència d’usuari única, la seguretat i el compliment de les normes, i la gestió de TI.

És inspirador veure com els líders de la indústria, com IKEA i Mattress Firm, estan impulsant nivells més alts de compromís dels empleats i millorant l’experiència dels clients a l’posar eines com Microsoft Teams en mans de la seva força de treball de primera línia. IKEA està connectant a tots els membres de l’organització amb funcions conegudes, com el xat i les videotrucades, i està digitalitzant els processos de primera línia, com la gestió de torns, per estalviar temps i costos.

Mattress Firm està facultant els treballadors de primera línia amb l’accés en temps real a la informació, els recursos i l’experiència que necessiten per delectar els clients i proporcionar una millor experiència de compra.

A continuació detallem noves capacitats per als treballadors de primera línia que seran afegides en breu a Microsoft 365:

Noves eines que faciliten als treballadors de primera línia la comunicació i la gestió de les tasques

Walkie Talkie a Teams: aquesta nova experiència “push-to-talkie” permet una comunicació de veu clara, instantània i segura a través del núvol, convertint els telèfons intel·ligents i tauletes propietat dels empleats o de l’empresa en un walkie-talkie . La funcionalitat, incorporada de forma nativa en els equips, redueix el nombre de dispositius que els empleats han de portar amb si i disminueix els costos de TI. A diferència dels dispositius analògics amb xarxes insegures, els clients ja no han de preocupar per les interferències o les escoltes de persones alienes a l’empresa. I com Walkie Talkie funciona amb dades Wi-Fi o cel·lulars, pot ser usat en diferents llocs geogràfics. La capacitat estarà disponible en l’aplicació mòbil dels equips i s’integrarà amb el recentment presentat Samsung Galaxy XCover Pro, un dispositiu construït per als treballadors de primera línia de qualsevol indústria. El Walkie Talkie estarà disponible en una vista prèvia privada a Teams en la primera meitat de est any

Image of a Samsung phone displaying Microsoft Teams' Walkie Talkie capability. An arrow points to theside button, which enables the microphone.

Tasques de selecció, publicació i informes: amb tasques en equip, ara pots impulsar l’execució coherent de les operacions de la botiga a escala en totes les ubicacions d’una organització. Els líders corporatius i regionals poden enviar llistes de tasques dirigides a les ubicacions rellevants, com botigues específiques, i fer un seguiment del seu progrés a través d’informes automàtics en temps real. Els gerents tenen eines per dirigir fàcilment les activitats dins de les seves botigues, i els Treballadors de Primera Línia tenen una simple llista prioritzada disponible a través del seu dispositiu personal o de l’empresa, que els mostra exactament què fer a continuació. Les tasques de selecció, publicació i report de tasques arribaran a Teams en la primera meitat d’aquest any.

Image of tasks being assigned to teams in Microsoft Teams.

Integracions d’administració de la força laboral : Les empreses que utilitzen sistemes líders d’administració de la força laboral de tercers, com Kronos i JDA, per a la programació i el temps i l’assistència ara poden començar a integrar-se directament amb els torns a través de les API i el SDK d’shifts Graph. Els escenaris que es suporten inclouen l’administració de torns, programacions, grups de programació, sol·licituds d’intercanvi, sol·licituds de temps lliure i sol·licituds de torns oberts. El connector JDA per als torns és de codi obert i està disponible en GitHub. El connector de Kronos per als torns també estarà disponible a GitHub més endavant en aquest trimestre.

Funcions de gestió d’accés i identitats millorades que faciliten als professionals de TI el manteniment de la productivitat i la seguretat dels treballadors de primera línia

Inici de sessió amb SMS: amb l’inici de sessió amb SMS, els treballadors poden iniciar sessió al seu compte de Azure Active Directory (Azure AD) utilitzant codis de SMS d’una sola vegada, el que redueix la necessitat de recordar els noms d’usuari i les contrasenyes de totes les seves aplicacions Microsoft 365 i personalitzades. Un cop inscrit, se li demana a l’usuari que introdueixi el seu número de telèfon, el que genera un text SMS amb una contrasenya única. L’inici de sessió de SMS és una experiència d’inici de sessió únic (SSO), que permet als treballadors de primera línia accedir sense problemes a totes les aplicacions que estan autoritzats a utilitzar. Aquest nou mètode d’inici de sessió pot habilitar per a grups seleccionats i configurar-se a nivell d’usuari al portal meu personal, el que ajuda a reduir la càrrega de TI.

Image of one-time SMS codes being used to sign in to a device. Three phones display a code received and used by a Firstline Worker.

Sortida de dispositius compartits: molts treballadors de primera línia utilitzen un únic dispositiu mòbil o tauleta que es comparteix entre els torns. Això pot plantejar reptes de seguretat únics per a l’organització quan diferents empleats que tenen accés a diferents tipus de dades utilitzen el mateix dispositiu en el transcurs d’un dia. Amb el tancament de sessió de el dispositiu compartit, els treballadors podran tancar la sessió de totes les seves aplicacions personalitzades i sessions de navegador de Microsoft 365 amb un sol clic a al final del seu torn, evitant que les seves dades, així com qualsevol accés a les dades de els clients, siguin accessibles per al següent usuari d’aquest dispositiu.

Image of shared device sign-out used on a shared Android device used as a scanning tool.

Controls d’accés quan no li correspon per Teams: Els administradors d’aplicacions de TI ara poden configurar Teams per limitar l’accés dels empleats a l’aplicació en el seu dispositiu personal fora de les hores de treball. Aquesta característica ajuda a assegurar que els empleats no treballin involuntàriament mentre no estan en torn i ajuda als ocupadors a complir amb les regulacions laborals. Aquesta característica començarà a implementar-se en els clients aquest trimestre.

Image of off shift being used in Microsoft Teams. Three phones display various messages from the new feature.

Gestió d’usuaris delegats: Els gerents poden aprovar el restabliment de contrasenyes i permetre als empleats usar els seus números de telèfon per a l’inici de sessió de SMS, tot això a través d’un únic portal personalitzable habilitat per TU per als gerents de FIRSTLINE. La gestió d’usuaris delegats pot donar als gerents de primera línia accés a el portal meu personal, de manera que puguin desbloquejar els problemes de personal, reduint la càrrega de la gestió d’identitats en TI i mantenint als treballadors connectats a les aplicacions que necessiten en el treball.

Image of the My Stage portal accessed from a tablet.

L’aprovisionament d’entrada de SAP SuccessFactors a el servei d’aprovisionament d’usuaris de Azure AD-Azure AD s’integra ara amb SAP SuccessFactors, cosa que facilita més que mai la incorporació i la gestió de les identitats dels treballadors de primera línia a escala, en qualsevol aplicació que utilitzi Azure AD. Aquesta funció, en una vista prèvia pública, es basa en la capacitat d’aprovisionar usuaris per Azure AD des Workday, un altre sistema popular de gestió de capital humà (HCM), ja disponible de forma general. La integració amb aquests sistemes de registre ajuda a TU a escalar la incorporació i productivitat dels treballadors de primera línia des del primer dia.

Image of Azure AD's user provisioning service integrated with SAP SuccessFactors and Workday used to check status on a laptop.

S’espera que totes aquestes capacitats es posin en marxa en el primer semestre d’aquest any, excepte quan s’indiqui el contrari.