En l’ona d’actualització de versió que es preveu entre abril i setembre de 2022, Microsoft lliurarà actualitzacions basades en les sol·licituds de millores més populars. S’està treballant per a aconseguir millors informes i introduir diverses millores en l’àrea de la cadena de subministrament.

Hem dividit les principals millores en diferents àrees:

Millores funcionals i de connectividad

S’ha treballat per a aconseguir millors informes i introduir diverses millores en l’àrea de la cadena de subministrament.

  • Conciliació bancària : L’informe Extracte de compte bancari sobre les conciliacions bancàries registrades s’ha modificat perquè ara mostri una instantània més detallada de la informació bancària en el moment en què es va registrar la conciliació bancària. S’han agregat els camps Saldo C/G, Pagaments pendents i Xecs, la qual cosa facilita la validació i l’auditoria.
  • Canviar el compte bancari predeterminat de l’empresa en els documents de vendes i serveis: Ara es poden establir comptes bancaris predeterminats per a empreses i per a divises individuals, seleccionant Compte bancari predeterminat en la llista de comptes bancaris de l’empresa en les pàgines Informació de l’empresa i Divises.
  • Consolidar saldos de clients i proveïdors: Es pot convertir una empresa de contacte en client o proveïdor mitjançant les accions Crear com a client o Crear com a proveïdor a la pàgina Fitxa de contacte.
  • Assignació a conjunts d’opcions en Dataverse, com a condicions de pagament, condicions de noli i transportistes sense codi:Es poden assignar manualment les condicions de pagament, les condicions de noli, els mètodes d’enviament i els agents d’enviament entre Business Central i Microsoft Dataverse. Si s’habilita la característica Actualització de característiques: assignar a conjunts d’opcions en Dataverse sense codi en Administració de característiques en Business Central, ja no es necessitarà personalitzar el codi per a sincronitzar els termes de pagament, els mètodes d’enviament i les condicions del noli.
  • Connector de Shopify : Gràcies a la connexió de Dynamics 365 Business Central i Shopify, els comerciants de tot el món podran implementar processos comercials en línia més ràpids i centrar-se en les vendes. Amb les dades connectades a les seves botigues en línia i operacions comercials, es podrà respondre ràpidament a les demandes dels consumidors i ajustar els preus i la comercialització dels productes. Gràcies al suport per a estructures de preus de diversos nivells i múltiples divises, empreses i entitats, Business Central serà compatible fàcilment amb diferents escenaris de botigues Shopify.
  • Sincronitzar ofertes de vendes i comandes en totes dues direccions entre Business Central i Dynamics 365 Sales:Ara es podran sincronitzar ofertes de venda i comandes en totes dues direccions entre Business Central i Dynamics 365 Sales. Per exemple, si un client canvia d’opinió sobre el producte o la quantitat que va demanar en Dynamics 365 Sales, aquests canvis es poden processar automàticament en Business Central arxivant el document de vendes i creant un nou. El mateix ocorre amb els canvis en Business Central; per exemple, quan canvien els preus, els imports d’impostos o les dates d’enviament previstes, els canvis se sincronitzen automàticament amb Dynamics 365 Sales. Això contribueix a mantenir als venedors al dia amb els últims canvis i amb l’estat de les ofertes i les comandes.

Millor amb Microsoft 365

La integració amb Microsoft 365 cada vegada és més fluida. S’ha avançat en la millora d’informes amb Excel i una major integració amb Teams per a col·laborar d’una manera més productiva amb els teus companys.

  • Millores d’integració de Microsoft Teams : Quan es comparteix un vincle al client web de Business Central amb Microsoft Teams, ja sigui a través de la característica Compartir o copiant-ho des del client web, Teams mostra automàticament una vista prèvia del vincle com una targeta compacta, revelant els camps essencials per a aquest registre. En aquest llançament de versions, es milloren les targetes amb el següent:
    • La finestra de detalls ara ocuparà més espai en la pantalla, mostrant més camps i accions alhora.
    • Des de la finestra Detalls, es podrà obrir l’experiència completa de Business Central en el navegador.
  • Complement de Outlook: agregar dades adjuntes de correu electrònic a registres de Business Central : El complement de Outlook ara ofereix l’opció de copiar arxius adjunts de correu electrònic al registre que es mostra en el complement. Per exemple, el complement mostrarà automàticament el registre de contacte que coincideix amb el remitent de correu electrònic actual, des del qual pot navegar fins a l’última comanda de vendes d’aquest client.

Millores per als desenvolupadors

S’evoluciona en les capacitats d’eines d’extensibilitat per a desenvolupadors, com, per exemple, crear un llenguatge Al més segur o oferir als desenvolupadors una experiència excel·lent.

  • Projectes dependents d’implementació automàtica en l’espai de treball: Per a optimitzar l’experiència i eliminar el treball manual innecessari, la implementació d’un projecte A l’en un espai de treball de Visual Studio Code recorrerà el gràfic de dependències del projecte en l’espai de treball i instal·larà els projectes necessaris si encara no s’han implementat en el servidor NST.
  • Eina i dades de demostració per a escenaris de fabricació : L’eina i el conjunt de dades de demostració estaran disponibles per a escenaris de fabricació com una extensió que pot instal·lar en qualsevol entorn. Els especialistes en prevenda poden executar l’eina sobre Cronus o La meva empresa i obtenir la configuració i les dades de demostració que necessitaran quan demostrin diversos escenaris en l’espai de fabricació.
  • Generador de perfils de rendiment en el client : Aquesta eina ajudarà als partners a analitzar quines extensions involucrades consumeixen més temps, incloses les anomenades a mètodes que més consumeixen.

Altres millores

  • Millores en el connector de Power Automate i Power Apps :S’ha millorat en la compatibilitat amb la cerca, el filtrat i la classificació de dades i l’addició de registres relacionats.
  • La nova aplicació d’escriptori que ofereix una experiència de client web completa en l’escriptori s’inclou en Microsoft Store : L’aplicació d’escriptori basada en l’aplicació web progressiva es troba en Microsoft Store i pot instal·lar-se tant per a les solucions de Business Central online com per a les de l’entorn local. Ofereix una experiència de client web completa en l’escriptori (amb característiques com multitarea, personalització i impressió en el núvol), al mateix temps que permet als clients mantenir un comportament similar al d’una aplicació d’escriptori (com fixar el menú Inici o la barra de tasques).
  • Visita guiada per a ajudar els usuaris a buscar configuracions i eines de personalització: Avui dia, alguns rols poden fer un recorregut per la seva pàgina d’inici, l’Àrea de treball, com la primera tasca de la seva llista de comprovació per a començar. Aquest recorregut ara s’ampliarà amb més passos per a ressaltar on trobar configuracions i opcions per a personalització en el menú Configuració.
  • Ús d’Excel per a crear dissenys d’informes : Amb els dissenys d’Excel per als informes de Business Central, els usuaris poden ara crear i editar dissenys d’informes simplement usant la paleta completa de capacitats d’ Excel, com a controls lliscants, diagrames, gràfics i taules dinàmiques.
  • Telemetria: els diàlegs d’error es registren en telemetria :Amb l’ajuda de la telemetria, els partners poden obtenir informació sobre quines rutes de codi Al desencadenen situacions d’error per als usuaris. Els partners o administradors d’inquilins també poden configurar alertes en Azure Monitor per a rebre notificacions si hi ha molts usuaris sofrint errors.

 

Anirem detallant totes aquestes millores perquè l’experiència amb Microsoft Dynamics 365 Business Central sigui cada vegada més completa i faciliti el dia a dia de les PIMES.