QUÈ ÉS SERVICE DESK?

El servei de Portal d’Atenció al Client (Service Desk) és un servei ofert per Olivia a tots els nostres actuals o futurs clients, una plataforma que facilita una correcta gestió, registre i temps de resolució de les peticions canalitzades adequadament als departaments o persones implicades en la seva execució o resolució.

 

QUINES AVANTATGES OBTENS UTILITZANT SERVICE DESK?

Amb el servei Service Desk trobarem destacades avantatges per als nostres actuals i futurs clients.

  • Rapidesa i facilitat d’accés a la plataforma per als nostres clients.
  • Agilitat per documentar el procés de la petició.
  • Permet comptabilitzar el nombre de sol·licituds i incidències sobre un client amb estadístiques atractives.
  • Fluïdesa de la comunicació entre tècnic i client.
  • Totes les tasques realitzades pels nostres tècnics quedaran registrades per a un major seguiment dels nostres clients.
  • Monitoritzar el grau d’avanç de cada tiquet / cas.

Considerem que també s’obtenen beneficis en la comunicació interna del nostre equip. Que volem dir amb això?

  • Rapidesa en la gestió de sol·licituds i incidències.
  • Organització. Service Desk, permet que aquesta documentació quedi organitzada i es converteixi en un recurs de cara a casos futurs.
  • Seguiment de totes les peticions dels nostres clients.

 

I SI NO SÓC CLIENT D’ OLIVIA … PUC UTILITZAR AQUEST SERVEI?

Efectivament! Pots utilitzar el nostre Service Desk, sense que obligatòriament hagis de ser client d’Olivia. T’animem a contactar amb nosaltres a través d’ hola@olivia.es   o qualsevol via de les que pots trobar a la nostra web olivia.cat

Estarem encantats d’atendre’t!

 

Entra a help.olivia.es on trobaràs més informació de com registrar-te i enviar les teves peticions.