Els equips que no estan alineats tenen problemes de coordinació, operen amb informació separada i no aconsegueixen els objectius perquè les seves mètriques i dades són diferents. Treballar amb solucions separades posa a tots dos equips en desavantatge perquè no estan obtenint la imatge completa del mercat. Això fa que es perdin oportunitats, hi hagi una insuficient comunicació i s’adoptin estratègies ineficaces, tot això afecta negativament al creixement i bona entrada de leads per part de l’empresa.

El problema dels processos separats

Molts dels reptes que dificulten el treball conjunt dels equips de vendes i màrqueting són el resultat de processos i sistemes aïllats que impedeixen que cada equip respongui amb èxit al que l’altre equip està treballant. Algunes dels senyals que els processos desconnectats estan frenant als seus equips de vendes i màrqueting són:

 

  • Mala qualitat dels leads

És difícil per als equips de vendes puntuar als clients potencials amb una visió incompleta de com es va adquirir el client potencial o com ha respost fins al moment.

  • Visibilitat limitada de les converses de ventes

Els equips de màrqueting no poden modificar, replicar o adaptar les estratègies sense saber quins clients potencials generats han resultat en vendes.

  • Objetius incoherents

Els equips de vendes i màrqueting amb processos separats tenen dificultats per a treballar junts quan els seus objectius difereixen.

  • Vistes incompletes del procés de vendes de principi a fi

Quan el màrqueting només pot veure el principi del procés de vendes, i les vendes només poden veure el final, la col·laboració per a millorar el procés és un repte.

  • Objetius de rendimient contradictoris o desalineats

Els indicadors clau de rendiment (KPI) no són tan útils si es basen en conjunts de dades diferents.

  • Grau de control sobre la marca

Els processos i tecnologies separats dificulten la coherència de la marca durant les interaccions amb els clients.

 

Aquests reptes limiten l’eficàcia i el potencial d’assoliment de tots dos equips. La solució radica a eliminar les sitges de dades i reunir les vendes i el màrqueting en una plataforma integrada. Agilita i simplifica cada aspecte del procés de vendes i màrqueting afegint Dynamics 365 for Màrqueting a la teva cartera de vendes.

 

Beneficis d’ alinear les vendes i el màrqueting

Alinear els teus equips de vendes i de màrqueting produeix poderosos resultats. Facilita la col·laboració i optimitza el procés de vendes de principi a fi reunint els teus equips de vendes i màrqueting en una plataforma unificada i completa.

Coordina la participació dels clients

Les comunicacions redundants o mal programades d’una organització són frustrants i inoportunes per als clients potencials i els clients.Porta la web, el correu electrònic, les xarxes socials i els esdeveniments al següent nivell amb la funció Customer Journey. Planifica i executa noves campanyes amb plantilles llestes per a usar i obtingui visibilitat en temps real de les activitats dels clients potencials.

Crea programes de nurture personalitzats perquè les vendes i el màrqueting tinguin un coneixement compartit del recorregut del comprador i de com aquests recorreguts difereixen entre segments i persones. Utilitza aquesta informació exhaustiva per a oferir un compromís oportú i rellevant amb el client que s’adapti a cada client potencial, augmentant la probabilitat de venda.

 

Millorar la orientació i la priorització dels clients potencials

El màrqueting per lots ja no és una tècnica eficaç. Els correus electrònics genèrics i no sol·licitats solen provocar la cancel·lació de subscripcions i la pèrdua d’oportunitats, i les noves normatives poden donar lloc a sancions per aquesta mena de màrqueting.

Modernitzi el seu enfocament i porti’l al següent nivell mitjançant el lliurament de contingut personalitzat i dinàmic als clients utilitzant Vendes i Màrqueting. Amb un coneixement demogràfic i de comportament detallat dels contactes, els equips de vendes i màrqueting tenen una visió integrada de qui són els seus clients potencials i què els interessa.

Una solució unificada et permet realitzar un seguiment dels programes de màrqueting (com la web, el correu electrònic, les xarxes socials i els anuncis) i les activitats de vendes (com els esdeveniments, les crides i les reunions) en una base de dades compartida. I la segmentació de llistes et permet filtrar els contactes en funció de qualsevol atribut o comportament associat a aquests contactes, la qual cosa li permet dirigir-se a aquests segments específics amb contingut personalitzat.

 

Obté més clients potencials i ingressos atribuïts al màrqueting

Els equips de màrqueting i de vendes treballen en conjunt per a lliurar prospectes i convertir-los en ingressos. La forma en què s’atribueixen els ingressos varia d’una organització a una altra, però la tecnologia adequada aclareix el camí que va del client potencial a la venda.

Mitjançant un sofisticat seguiment web, Màrqueting recopila totes les dades dels clients potencials en registres de contactes per a presentar una imatge completa de l’historial de participació dels contactes. Obtingues informació sobre tots els passos que han donat lloc a ingressos i sobre les activitats que han mogut el comptador al llarg del camí.

 

Optimitza la teva inversió en màrqueting

Alinea els teus equips de vendes i màrqueting amb una col·lecció integrada d’eines que permeten gestionar i millorar cada pas del recorregut del client. Fomenta i aconsegueix més clients potencials llestos per a la venda, automatitzi el màrqueting i la divulgació, i col·labora utilitzant les eines integrades de Microsoft 365. Tant si les teves inversions són nous productes, nous llançaments al mercat, campanyes basades en continguts, grans fires o esdeveniments, o enquestes a clients, Dynamics 365 for Màrqueting té les característiques que necessites.