Avui comptem amb Marc Bascó que ens explica un canvi estratègic que recentment hem realitzat a Olivia per a poder donar un suport més personalitzat als nostres clients. Anteriorment treballàvem amb Zendesk com a plataforma per a gestionar els tiquets i donar suport als nostres clients i vam decidir millorar tota l’experiència des que és un lead a un client, unificant en una mateixa plataforma tota la informació i interacció amb ells.

A Olivia ja treballàvem amb Microsoft Dynamics 365 for Sales per a gestionar tot el relacionat amb Comercial i Màrqueting i vam sumar la funcionalitat de Dynamics 365 Customer Service per en el mateix entorn compartir tota la informació relacionada amb un client des dels diferents departaments per a poder donar així una atenció molt més personalitzada. El canvi ha estat ràpid i transparent per als nostres clients. A més han millorat poder saber en tot moment amb qui estan parlant del nostre equip donant una atenció molt més personal i pròxima.

En Marc ens ha explicat també els projectes que tenim en marxa com la integració amb Business Central per a tancar el cercle d’integrar tota la gestió del client. També la fase final de disposar d’un portal web amb l’accés a tots els casos i altres que podràs escoltar en aquest podcast.

 

Podcast (en castellà)

Click on the button to load the content from anchor.fm.

Load content

 

Grabació amb Microsoft Teams del podcast (en castellà)
YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

 

Subscriu-te al podcast a Spotify

Click on the button to load the content from open.spotify.com.

Load content

 

Veure altres plataformes de subscripció