Avui comptem amb Marc Bascó que ens explica un canvi estratègic que recentment hem realitzat a Olivia per a poder donar un suport més personalitzat als nostres clients. Anteriorment treballàvem amb Zendesk com a plataforma per a gestionar els tiquets i donar suport als nostres clients i vam decidir millorar tota l’experiència des que és un lead a un client, unificant en una mateixa plataforma tota la informació i interacció amb ells.

A Olivia ja treballàvem amb Microsoft Dynamics 365 for Sales per a gestionar tot el relacionat amb Comercial i Màrqueting i vam sumar la funcionalitat de Dynamics 365 Customer Service per en el mateix entorn compartir tota la informació relacionada amb un client des dels diferents departaments per a poder donar així una atenció molt més personalitzada. El canvi ha estat ràpid i transparent per als nostres clients. A més han millorat poder saber en tot moment amb qui estan parlant del nostre equip donant una atenció molt més personal i pròxima.

En Marc ens ha explicat també els projectes que tenim en marxa com la integració amb Business Central per a tancar el cercle d’integrar tota la gestió del client. També la fase final de disposar d’un portal web amb l’accés a tots els casos i altres que podràs escoltar en aquest podcast.

 

Podcast (en castellà)

 

Grabació amb Microsoft Teams del podcast (en castellà)

 

Subscriu-te al podcast a Spotify

 

Veure altres plataformes de subscripció