Si us demano que claveu un clau a una fusta – amb més o menys dits colpejats – tots ho aconseguirem, però si li demanem a un fuster, ho farà en un tres i no res i molt millor que nosaltres, vaja per aquest procés tots serem efectius el fuster a més a més serà eficient.

I això hem fet a Olivia, hem estat eficients i en un temps rècord, de només 10 dies, hem realitzat una instal·lació de Business Central, i el client ja està treballant amb ella.

Com hem aconseguit aquesta fita? Doncs molt senzill, el primer és que el nostre equip comercial ha detectat les necessitats del client hi ha ofert el producte adequat, en aquest cas un Business Central amb el nostre paquet d’extensions Outils.

I quan ens hem posat a treballar, ha estat la nostra metodologia la que ha permès d’aconseguir l’èxit.

Durant aquest temps hem:

  • Escoltat i definit el flux de treball.
  • Configurat el Business Central segons aquest flux, tant per als processos de treball com d’anàlisi.
  • Carregat les dades mestres.
  • Format al client en la utilització del Business Central, per atendre al seu negoci. A demés li hem donat accés a Academy perquè pugui repasar i refrescar el que s’ha ensenyat, estant molt menys pressionat l’usuari a retenir tota la informació.
  • Carregats saldos i demès dades vives.
  • Arrancat i acompanyat als usuaris en els primers dies de treball amb BC

Vaga, hem aplicat tot el nostre know-how i les bondats de les instal·lacions Cloud per, en aquest temps rècord de només 10 dies instal·lar i deixar funcionant un Business Central, no a mínims, sinó amb les necessitats de treball que el client requeria per gestionar el seu negoci.

Ep i no menys important, un clàssic, “last but not least”, tot el procés d’arrancada s’ha realitzat amb Microsoft Teamsaixò ens ha permès principalment escurçar la distancia geogràfica entre Olivia i el Client fins fer-la inexistent.

 

Olivia Express ha cobert les nostres expectatives d’implantació ràpida i amb costos tancats

Mónica Herrero – Connecting Visions.

 

Olivia Express – L’experiència d’Oliva al teu servei.