Amb expense Management de Continia, podràs gestionar d’una manera senzilla tot tipus de despeses del personal directament amb Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central, sense utilitzar sistemes diferents o integrar diferents tecnologies.
Expense Management
Amb expense Management gestionaràs totes les notes de despesa del teu equip directament amb Microsoft Dynamics NAV / Business Central
Presentació de tickets digitalment
Oblida’t de notes de despesa en paper i infinitat de tiquets a la cartera fins a passar mensualment la nota de despeses. Amb Continia expense Management podràs entrar despeses en el moment amb l’aplicació mòbil, a tan sols uns passos: fer la foto del tiquet directament amb el telèfon intel·ligent, omplir les dades i seran reflectits directament en l’ERP perquè siguin imputats en administració directament.
La configuració de tots els camps que es mostren en l’aplicació es realitza des de Microsoft Dynamics NAV / Business Central i, una vegada que l’empleat que es troba de viatge ha enviat l’informe de despeses, tots els rebuts es visualitzen per ser tramitats.
Vinculació de les transaccions realitzades amb la tarjeta de crèdit
Podràs importar les despeses dels empleats realitzats amb la targeta de crèdit directament en NAV / Business Central i relacionar automàticament la despesa amb el rebut registrat.
El departament de comptabilitat disposarà d’una visió general completa de totes les transaccions sense necessitat de perseguir els empleats buscant informació.
Informació en temps real des de Microsoft Dynamics NAV / Business Central
Continia expense Management recopila totes les activitats del treballador i les envia a l’ERP. El departament d’administració té una visió general completa de les despeses per a l’empresa en temps real, directament, sense entrar en diferents eines i puntejar diferents fonts d’informació.
Processos d’aprovació fàcils
Facilita el procés d’aprovació directament en NAV / Business Central amb Continia Web Approval Portal, on tots els empleats que pot ser que no tinguin accés directe a l’ERP puguin en qualsevol lloc, acceptar, rebutjar, col·locar-lo en espera o enviar-lo a una altra persona per ser revisat i / o aprovat.
Usuari
“Utilitza l’aplicació expense mentre viatjo és molt fàcil. Quan va realitzar una compra, simplement prenc una foto del rebut o registre ràpidament un quilometratge – i llavors he acabat. No he de tornar a l’oficina per fer un informe de despeses i portar a la cartera infinitat de tiquets a risc de perdre’ls.”
Administració
“Tots hem passat per això. A finals de mes, els meus ocupats companys van passar ràpidament per aquí amb un caòtic munt de despeses que vaig haver de registrar manualment. Ara tinc totes les despeses directament en Microsoft Dynamics. Fins i tot puc conciliar les despeses entrants amb les transaccions de targetes de crèdit del banc, i si em falten alguns rebuts dels usuaris de despeses, simplement puc enviar una notificació a l’usuari específic.”
Aprovador
“Amb Continia expense Management, tinc l’oportunitat de cobrir totes les despeses dels meus empleats. D’aquesta manera, obtinc una visió instantània de totes les despeses, els meus empleats registren les despeses durant les visites. Fins i tot quan estic fora de l’oficina i no tinc accés a Microsoft Dynamics, puc aprovar despeses utilitzant el Portal d’Aprovació web de Continia.”
Controller
“En la meva àrea de treball, el valor afegit d’utilitzar Continia expense Management és molt significatiu. Amb aquest sistema, podem confiar que disposem de documentació de totes les despeses que rebem a la nostra empresa. I la comptabilització de les despeses és molt més detallada i precisa, el que enriqueix la forma en què som capaços d’analitzar els costos.”