Les expectatives que els clients tenen d’un servei impecable estan creixent en intensitat i complexitat a mesura que la transformació digital es consolida en tots els sectors, i molts en el joc del servei al client simplement no es mantenen al dia. Amb Microsoft Dynamics Dynamics 365 for Customer Service, pots centralitzar les teves dades i optimitzar les teves activitats diàries. El millor de tot és que és totalment integrable amb les tecnologies empresarials líders del mercat de Microsoft, com Outlook 365. També pot operar de manera segura en el núvol de Microsoft, que es supervisa i optimitza les 24 hores del dia.
- Comprèn als teus clients de forma integral
Les expectatives que els clients tenen d’un servei impecable estan creixent en intensitat i complexitat a mesura que la transformació digital es consolida en tots els sectors, i molts en el joc del servei al client simplement no es mantenen al dia. Amb Microsoft Dynamics 365 for Customer Service, pot centralitzar les seves dades i optimitzar les seves activitats diàries. El millor de tot és que és totalment integrable amb les tecnologies empresarials líders del mercat de Microsoft, com Outlook 365. També pot operar de manera segura en el núvol de Microsoft, que es supervisa i optimitza les 24 hores del dia.
- Productivitat i satisfacció del personal
Les sitges de dades que s’acumulen darrere d’una tecnologia enutjosa i obsoleta no només poden deixar al seu personal frustrat i sense inspiració, sinó que també soscaven l’ardu treball i el compromís que es posa en la resolució de casos, causant la repetició de tasques i confusió, per anomenar només alguns problemes. Microsoft Dynamics 365 for Atenció al client proporciona a la seva organització modernes eines d’automatització i autoservei perquè el seu personal, que col·labora entre departaments, pugui centrar-se en interaccions d’alt valor i delegar la resta en la tecnologia. Això significa menys escalades, així com una actuació més ràpida i de qualitat, directament en el punt de necessitat.
- Evoluciona a un proveïdor de serveis omnicanal
Els clients no volen esperar fins a les 9 del matí següent per obtenir respostes o accés a la informació del cas o del compte. De fet, si vols que s’involucrin positivament amb els teus productes o serveis, has de ser capaç d’oferir respostes ràpides i rellevants al canal que prefereixin. Com a complement a les seves funcions bàsiques d’optimització i creació de bases de dades, Microsoft Dynamics 365 for Customer Service incorpora una base de coneixements personalitzable per a l’automatització i l’autoservei molt més enllà de l’horari d’oficina. Complements com CRM web Portalstake it un pas més enllà amb eines d’autoservei per als clients, i portals web interns amb múltiples funcions per al personal, proveïdors i socis.