Per què involucrar-se en la reenginyeria de processos de negoci
La idea darrere de la reenginyeria de processos de negoci és fer que la teva empresa sigui més flexible, receptiva, eficient i efectiva per a totes les parts interessades, incloent clients, empleats i propietaris. Perquè funcioni, el teu negoci ha d’estar disposat a fer els següents canvis:
- Canviar d’un enfocament de gestió a un enfocament de client – el cap no és el cap, el client és el cap.
- Donar veu als treballadors que participen en cada procés perquè prenguin decisions i s’identifiquin amb el procés.
- Canvia el teu èmfasi de manejar les activitats a enfocar-te en els resultats.
- Allunya’t del control i concentra’t en liderar i ensenyar perquè els empleats puguin mesurar els seus propis resultats.
- Canviar l’orientació de l’empresa d’una orientació funcional a una orientació de procés o transversal. Això permet un augment del coneixement organitzacional entre els seus membres i un major grau de flexibilitat en el compliment de les tasques.
- Passar de les operacions en sèrie a les operacions simultànies. En altres paraules, multitasca en lloc de fer una sola cosa alhora.
- Desfés-te de processos excessivament complexos i complicats en favor de processos simples i racionalitzats.
- Deixa d’intentar construir un imperi i protegeix l’status quo. En el seu lloc, inventar nous sistemes i processos que mirin cap al futur