Una de les principals peticions dels dissenyadors de formularis és aconseguir més respostes per a les enquestes o formularis. A més, tractar de fer que el missatge d’invitació sigui atractiu, enviar el formulari a múltiples llocs, i continuar recordant a la gent manualment porta al dissenyador molt esforç. Ara, ens complau compartir que el nou canal d’invitació de MS Forms pot ajudar-lo.

El selector de persones “tot en un” t’ajuda a trobar ràpidament el grup en l’organització

En la nova experiència d’enviament de Forms, pots buscar persones individuals, grups de correu electrònic, grups de xat/reunions de Teams i canals de Teams en el selector de persones tot en un. Alguns dels teus destinataris s’acostumen a Teams, però els altres continuen sortint en Outlook? No et preocupis. Pots enviar al mateix grup de persones a tots dos canals al mateix temps amb només marcar la casella de verificació.

Una vegada que el missatge d’invitació s’enviï amb èxit, s’habilitarà un servei de notificació automàtica per correu electrònic que et recordarà el progrés del teu formulari en funció del termini i l’índex de resposta. No ho necessites en alguns casos? No et preocupis, pots desactivar-ho en el panell de configuració en qualsevol moment.

 

Una targeta d’invitació dissenyada ajuda a atreure l’atenció del públic

Per a ajudar a destacar entre tots els correus electrònics, els missatges de Teams i les publicacions dels canals, es mostrarà una targeta d’invitació dissenyada com la que apareix a continuació. La informació ressaltada amb el botó d’anomenada a l’acció ajudarà la teva audiència a visualitzar ràpidament la informació d’un cop d’ull.

 

Les notificacions per correu electrònic l’ajuden a seguir l’estat dels formularis

Després d’enviar el formulari o el qüestionari, el propietari del formulari rebrà una notificació per correu electrònic basada en el progrés de les respostes i la data límit. El propietari dels formularis no haurà de tornar al formulari una vegada i una altra per a comprovar el nombre de respostes.

 

Experiència de recordatori fàcil amb un sol clic

A més, pots recordar al teu públic que no ha respost en qualsevol moment quan torni a la pàgina de resposta del formulari. S’enviarà un recordatori ràpid utilitzant els seus canals de distribució en el seu nom.

 

 

Si vols més informació i consells, emplena el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres

reCAPTCHA

 

Post original traduït