Sempre ens queixàvem que Business Central només ens permetia gestionar un compte de correu i per exemple per enviar factures amb un correu d’administració i una oferta de vendes des d’un email de comercial, s’havia de recòrrer o a configuració d’usuaris o a alguna adaptació.

Doncs amb les noves versions al cloud de Business Central fent servir la funcionalitat addicional de correu electrònic podem configurar diferents comptes i assignar els diferents escenaris d’utilització per exemple, factures, abonament, comandes de compra, ofertes de venda, etc. A cada un dels emails, d’aquesta manera quan enviem una factura podem fer servir el email del departament de finances i quan realitzem una comanda de compra, fem servir l’email corresponent al departament de compres.

Us deixo una captura de com podriem deixar configurats els diferent escenaris amb tres emails un per compres un altre per vendes i un altre per finances. Per donar d’alta els emails, si els correus son de Microsoft 365, no cal cap dada més per registrar un email que el propi email i el seu mot de pas, sinó sempre podem configurar-ho amb el smtp. Addicionalment des de BC podem gestionar també el nostre email, amb el que podriem sense sortir del entorn, enviar i rebre emails.

Podrás veure com fer-ho a la nostra Academy. En aquest vídeo (en castellà)  d’un minut et mostrem una part del video que trobaràs complet a l’App oficial de la Appsource Academy.

Autor: Dani Gaya – Consultor Business Central